INDONESIA: Medewi #05.18

2012-10-04

La darrera entrada d'aquest mes d'agost a Bali ve carregada per la visita de 7 amics de Catalunya i 5 amics d'Àustria, a més de l'inconsumible brother Niko de Finlàndia.

Us convidem a visitar la meravellosa zona Oest de Bali, més concretament, Medewi: Onades, barbacoes, reparacions de taules, ioga, nasi goreng i massatges...

Fent el tonto a Kuta, Bali. Foto de rigor per qui visita Kuta.
Com sempre al arribar a Medewi després de conduir amb moto prop de 2 hores, anem directes al homestay Gede, on el menjar i les habitacions són acollidores i a bons preus. Però en dos dies decidim buscar-nos un altre allotjament ja que volem estar tot el mes d'agost i al Gede no ens fan cap tipus de descompte (potser és l'únic lloc a Indo que no et baixen el preu per llarga estada...), així que ha començar a investigar...

A pocs metres d'allà trobem una caseta semi abandonada, era un antic hotel que va deixar de funcionar cap al 2007, suposem... L'home que se'n fa càrrec de la finca, el Sofian, ens deia que la 'casa' era inhabitable ja que el sostre queia a trossos (de fet podies veure el cel des de dins l'habitació), hi havia goteres i, la llum i l'aigua fallaven més que una escopeta de fira... en definitiva i com veureu a les fotos, la casa era una ruïna! Però llavors... et giraves i t'impactaven les vistes que tenia quedant bocabadat...

Així que no ens vam desanimar i ens vam posar mans a l'obra. En dos dies vam pintar el sostre i les parets, després de rascar tota la floridura 'moho' (ecs...) i per suposat, ventilar-ho a saco. Un local ens va arreglar el sostre tapant els forats, el dipòsit d'aigua va torna a funcionar i l'instal·lació de llum es va arreglar contractant a un noi que hi entenia del tema. Llàstima que entre inundació i inundació es va inundar el portàtil... per sort vam recuperar el disc dur.

Ara toca netejar per dins i fer fora a tota la fauna que no és poca. Ens fa pena perquè fa molt temps que els animalons hi viuen allà, així que els anem fent fora poc a poc i matant el mínim possible.

El pobre Geko va caure des de la finestra però el següent dia tornava a estar darrera l'armari. En pocs dies va marxar ja que no hi havia res d'insectes per menjar. I'm so sorry...
Arreglant el sostre amb unes condicions de treball i seguretat immillorables. jejeje.
Total 4 euros per les reparacions i tot perquè la casa està just davant de l'onada de Medewi, paguem pocs euros al dia per dormir (45.000rp 3,6€), té unes vistes increïbles i no hi ha ningú.
Des de la terrasseta de la casa, les vistes en hipnotitzaven.
Un cop la casa estava habitable vam decidir arreglar el jardí, netejar la runa i preparar una bona taula per quan arribin els amcis. A més vam construir una barbacoa de campionat, amb la seva tauleta al costat per deixar el menjar, un luxe tot plegat. Després de tanta feina l'Òscar va prendre mal a l'esquena, massa temps sense treballar...ens fem vells!

Abans i Després del jardí de casa.

L'antic restaurant de l'hotel abandonat, The Medewi Hotel.

Poc a poc el amics van començar arribar a Medewi; primer el Ruben, l'Adri i l'Àlex. Més tard el Fran i la Pia, que ja portaven uns dies a Bali. I per acabar, els nostres companys de viatge i surf de Catalunya, el Dani i l'Alba.

A l'esquerra el 'trio maravilla' davant l'onada de Medewi. A la dreta l'Alba i el Dani gaudint de les vistes després d'un bon esmorzar, llàstima del trio maravilla que estava al mig...

Amb ells i la resta del grup austríac, vam estar gairebé tres setmanes a Medewi compartint onades, barbacoes, esmorzars, riures, slack line, classes de ioga i molt molt més.
A nosaltres ens ha encantat estar amb ells tant lluny de la nostra terra, ha sigut una experiència inoblidable que esperem repetir en qualsevol altre indret del món durant el viatge de LaNostraVolta.

Niko preparant el deliciós Tempe.
Les barbacoes; el moment més important del dia que normalment començava als volts de les 6 de la tarda, després de la sessió de surf amb la posta de sol, alguns ja començaven a cremar troncs per preparar les brases que molts cops duraven fins ben entrada la nit.
Peix, carn, marisc, tempe... tot passava per la barbacoa acompanyant-lo amb arròs o fideus, o la nostra salsa especial. El plat nostre de cada dia.

Per suposat que les cerveses no faltaven... Bintang!
El nostre amic, Old Man.
A la casa dels austríacs, hi vivien 5 en una única habitació. Un bon lio muntat. A la dreta, classes de ioga de bon matí. Els nens locals sempre al nostre costat.

Cristina entre el tub i les roques. No va acabar gaire bé...

Cristina de backside, preparant el bottom i cap el llavi, teòricament... ;p

Com tot viatge, s'acaba... Però sempre comença un altre i això ens dona ales, forces per tornar a casa i començar a preparar la següent etapa de La Nostra Volta.

Una moto, 2 persones, 3 taules de surf, 2 maletes i... 2 hores de viatge caòtic!

Aquesta és la última entrada de la 3 etapa de La Nostra Volta, però NO s'acaba aquí... tornem a casa per preparar la següent etapa, anomenada la... Traca Final!!!