SRI LANKA: Els nostres dies a A-Bay #08.3

2011-07-22

En una única entrada us resumirem la resta dels dos mesos que vam passar aquí. Menjant torrades de guacamole, bevent alguna cerveseta i sangria, surfejant, acampant a la platja i alguna que altre festeta!

Hem preparat un vídeo resumint una mica les activitats i els bons moments que hem compartit tots els “perro-flautas” que hem coincidit durant aquests dos mesos al ‘Lahiru Place’, el millor homestay de A-Bay sense dubte!

L’experiència d’Arugam Bay ha sigut totalment diferent a la resta dels indrets que hem estat al llarg de La Nostra Volta. Per una banda no ens hem mogut de la mateixa habitació durant dos mesos i per l’altre, perquè hem estat molt ben acompanyats al llarg d’aquest temps. Ens hem trobat amb una bona colla de viatgers d’arreu del món i que sorprenentment hem congeniat tots de p.mare i gairebé tots compartíem el mateix sentiment, surfejar les onades de la costa est de Sri Lanka.

Hem fet amics d’Australia, Àustria, Alemanya, Quebec, Amèrica, Finlàndia, Hawaii, Israel, Itàlia, França, Bèlgica... El fet que la majoria d’ells hi estigues una bona temporada i que compartíssim gairebé les 24 hores del dia ha fet que els milers de moments compartits siguin tants que hem hagut de dividir el vídeo en 3 parts ja que dura uns 11 minuts.

Part I: Lahiru Place

En aquesta primera part del vídeo hem recopilat alguns moments de la nostra casa a Sri Lanka, el Lahiru Place, conduit per l’inconbustible Ravi que cuinava de sol a sol i sempre animat pels seus tres fills; el Lahiru, el Sandu i la Amsdi. Aquí hem fet gairebé tots els àpats diaris, pancakes i fruit salads per esmorzar, les millors torrades de guacamole i chiken “switzernaizer” (jeje) per dinar i les setmanals barbacoes de tonyina, barracuda o gambes amb rice & curry per sopar en les quals a vegades érem més de 25 persones compartint taula. La barbacoa del nostre comiat la vam acompanyar amb 10 litres de sangria a la catalana.

Les cucaratxes, les iguanes, les granotes, les aranyes i les rates, a més del bou que es va colar al recinte una nit fent-nos reviure el Aupa San Fermin! També han sigut els nostres companys diaris... ah! i Mr fluppy, el mini gos més pelut i apreciat per tots.

Aquesta primera part va especialment dedicada a tots aquells amb el quals hem compartit algun o altre moment al Lahiru Place.

Part II: Surfing all Day.

Main point, Visky point, Cocodrile rock, Pottuvil, Okanda i Lighthouse han sigut les nostres platges preferides per fer surf. Totes les onades diferents, unes llargues i altres curtes, més o menys potents, de sorra o reef. A unes anàvem per estar-hi tres hores i a d’altres ens hi quedàvem a dormir, això sí, sempre trucàvem al Podi Manly, el millor conductor de tuk-tuk d’Arugam Bay.

Tuk-Tuk coming... No problem!!! You wait?

Les estones a la carretera a sobre dels tuk-tuks per arribar els surf spots han sigut els trajectes més divertits que hem tingut en tot el viatge, ens encanten els tuk-tuks. Me pido uno pa reyes!!! No calen més paraules, millor veure el video que sense dubte descriu com ens ho hem passat... Gràcies col·legues!

Part III: Temples, safaris i festes!

Com ja hem dit, a vegades agafàvem les taules de surf, espelmes i menjar per fer una barbacoa perduts per les platges; com una tonyina de més de 5Kg que no arribava als 8€. I que no faltin les birres, el vi, les guitarres i ukeleles. Amb tot això ens muntàvem les nostres festes privades en mig de platges desèrtiques d’humans però plenes de vida salvatge...

No tot han sigut festes, molt surf diari i excursions als parcs nacionals amb bici o tuk-tuk per poder veure en estat salvatge a elefants, cocodrils i micos, entre d’altres.

Per últim destacar l’excursió al Temple d’Okanda situat al cap d’amunt d’una muntanya la qual oferia vistes al magnífic Yala National Park. Just arribar al pic ens va envair un estat d’euforia i alegria que sense saber per què tothom va començar a saltar i fer tonteries, nosaltres semblàvem els micos... Amazing day!

Moltes gràcies a tots pels bons moments viscuts, sense buscar-ho creiem que aquesta estada ens ha anat perfecte per la recta final del nostre viatge, ja que al llarg d’11 mesos no hem trobat un lloc com aquest... Esperem que amb alguns ens tornem a veure algun dia voltant pel món i d’altres, esperem retrobar-nos aquest hivern a les muntanyes de Tirol... (y hasta aquí puedo leer!)

*Algunes fotos i vídeos ens els han cedit els companys, que per compartir no quedi!

Aquí acaba la nostra estada a Sri Lanka. Les maletes estan a punt per tornar a la nostra segona casa, volem cap a Indonèsia... a cremar l’últim mes de La Nostra Volta...
Sí, sí, heu llegit bé. El 31 d’agost agafem el primer vol per tornar a casa, a Catalunya, el dia 1 a les 11 del matí aterrem a Barcelona, just a temps per la Festa Major de Sabadell. Jiiiiiiiiiiiaaa...

Però abans Lombok i Bali ens esperen per surfejar a tope abans de tornar a l’estimat Mar Mediterrani!