AUSTRALIA: NOOSA #01.10

2010-09-27

Noosa (1º dia 24 setem.)

Després de la mini estada a Rainbow beach, donat el monopoli que tenia la petita tenda de surf i de conduir un parell d’hores, varem arribar a NOOSA!!! La nostra gran esperança.

Prop de les 4 de la tarda vam fer un cop d’ull ràpid a la platja, ja que teníem poca estona per començar les negociacions per comprar les estimades taules de surf. La veritat és que els mar estava petitet però ja podíem veure que les mini onades trencaven perfectes per quan l’hi entres un bon swell (onatge), també es podien veure diferents punts al voltant d’una costa de gairebé un kilòmetre de llarg. A més a més a l’altre banda del park natural hi ha més spots (platges per fer surf), i de surf “canyero” de veritat.

Bé, mans a la feina i a negociar;nosaltres busquem un longboard 9,0 i una shortboard 6,3 tot segona mà... vam tenir temps de visitar tres o quatre tendes, i és que a Noosa hi moltes de tendes de surf...la que ens va semblar millor va ser Classic Malibu, on hi tenien un longboard que feia molt bona pinta per 650 $, la taula curta que ho tenien no era exactament el que buscàvem però les mides s’hi acostaven molt, el seu preu era 350 $ amb funda, quilles i leash. Al parlar amb el noi d’allà ens va fer un mapa dels millors llocs per surfejar, i també ens va comentar d’una platja molt maca de l’altre banda del parc natural però que també...hi ha taurons! Mamma mia!.

Es va fer tard i vam anar a dormir amb la furgo al parc natural, on vam poder veure la primera posta de sol amb unes vistes precioses. A dormir i a somiar amb el taurons.

(2º dia)

L’endemà com sempre l’Òscar emprenyant a la Cris per llevar-nos, pels voltants de les 7 (encara no s’ha recuperat del jet lag, ja toca,no!)

Un cop esmorzats hem anat a fer cosetes que teníem pendents com rentar roba, intentar arreglar el Usb internet que no ens funciona, comprar menjar... i sobretot acabar de negociar amb les tendes de surf que ens faltaven.

Finalment i després de negociar amb 7 tendes i farts de regatejar en Angles, ens hem decidit! Hem escollit la primera tenda que vam anar, la super Classic Malibu, on a part que es han atès molt bé, hem pogut aconseguir un pack a un preu raonable per ser Australia: Hem comprat un longboard + taula curta + dues fundes + dos jocs de quilles + dos leashos + neoprè curt 2/2. A part ens han regalat una parafina i una quilla de long de 9 polzades (ens la vam trobar dins la funda del long) no la podem fer servir així que si algú la vol!!!

Ràpidament hem anat a l’aigua, però només hi havia onades pel longboard i ha tingut el privilegi d’estrenar-lo l’Òscar, ja que la Cris estava esperat la primera trucada del viatge dels seus pares, i el sol no ha donat temps per més.

Definitivament podríem dir que long 9 peus amb 4 quilles va de luxe, és primet i estret però a la vegada et deixa caminar i aguanta quan estàs a la punta, per altre banda al tenir 4 quilles fa que pugis girar molt fàcilment sent molt maniobrable.

Demà esperem tenir un bon dia de surfing i poder provar les dues taules. Per cert, on dormim és un parc natural on hi viuen un munt d’animals com koalas, galls d’indi (que volten entre nosaltres i al mig del poble), dracs d’1 metre, marsopes, ocells de tota mena i d’altres que no sabem ni com es diuen. Com hem dit i repetim aquí la fauna és increïble.

(3º...7º dia)

Com veureu a les fotos i vídeos, portem una setmana a Noosa i no fem res més que passejar, menjar i fer surf....

Esprem demà començar una nova ruta cap al sud, o no, per que Noosa mola molt i potser ens quedem a viure. Jejejejje.

Salut i petons per tots.