AUSTRIA: Esperant la neu anem a Comprar material! #09.3

2011-12-04

Doncs encara esperem veure la primera nevada des de que vam arribar, ja són 20 dies els que portem aquí.

El mateix anticicló, que ha fet que Catalunya tingues el segon novembre més calorós en un segle, està fent que tinguem temperatures molt altes, tenint en compte que estem a 2.000 metres d'alçada.

Durant el dia continuem a uns 3-4 positius i per la nit no baixa de 3 negatius. La gent continua vestint màniga curta, i nosaltres seguim mirant al cel amb la il·lusió de veure'l tancar-se carregat de núvols. El sol està bé però ja n'hem tingut prou durant la 1º Etapa de LNV, ara volem fred i tones de neu!

Per fer temps, esperant la neu, hem pensat en anar de compres per equipar-nos... L'Òscar necessita una nova taula d'snowboard i la vol amb el shape anomenat Gullwing Camber, i la Cris, unes fixacions d'snow i uns esquís nous... L'objectiu, aconseguir els Fisher d'eslàlom de Copa del Món de 1,55cm. Després de visitar totes les tendes d'Obergurgl tant d'esquis com de snowboards, la Cris no aconseguia trobar els esquís, sempre li oferien els més alts de la gamma però no els de competició i intentaven liar-la dient-li que eren massa esquís per ella...

Esperant el bus...

Com veieu a la foto, vam decidir agafar el bus i anar a Sölden, un poblet amb més cara i ulls i reconegut per les proves d'esquí que s'hi celebren, així que esperavem trobar aquí els esquís de competició. També vam aprofitar per donar una volteta pel poble...
Com veieu, ni un núvol i el sol una mica emprenyador... ;p
Al estar en una vall impressionant hi ha muntanyes allà a on miris! maco, no creieu?
Finalment després de visitar totes les tendes i regatejar com si ens trobéssim a Indonèsia (això creiem que ja no ho perdrem...) vam trobar la tenda escollida!!! Tampoc vam tenir gaire oferta, ja que després de visitar més de 10 tendes només tenien els esquís a un parell. I el moment va arribar!!!! Pack d'esquís i fixacions.

I a sobre, amb cafè i cervesa gratis mentre esperàvem!
Els esquís, després de provar-los la Cris la van deixar sense paraules... i contenta que en va estar de no fer cas dels venedors. Són una bèstia, ho podriem comparar amb un Ferrari. Sí que són molt tècnics per aconseguir dominar-los i requereix un gran esforç físic, però ho recompensen i les cames ja les anirem entrenant. Pots conduir-los sobre gel com si fos neu primavera, si surts volant de seguida s'agafa el cantell i a corre! El disseny de la cua i l'espàtula serveixen per donar-li més lleugeresa però a la vegada més estabilitat i control... Bé, callo ja...

I l'Òscar també va trobar el tipus d'snowboard que buscava, que també va costar! és un nou model de taula la qual té un doble rocker a sota de les fixacions, és a dir, que en comptes de tenir la curvatura repartida al llarg de tota la taula, té una doble curvatura a l'alçada de cada peu. El canto també és més gruixut i consequentment s'agraeix en condicions de gel... La taula és una Nitro Addict tipus Gullwing Camber de 156 cm i ha costat 300 euros.

Bé, com veieu ja estem preparadíssims per l'arribada de la neu! Ara disposem de 3 parells d'esquís, 3 taules d'snow i 4 parells de botes, ah! i 2 parells de pals... com uns professionals! ;p vaja dos freaks!!!

Fins a la propera companys! que esperem que la neu ja hagi arribat i no ens deixi sortir ni de l'hotel!!!