Aniversari Cristina. Els 28 anys a AUSTRÀLIA (27 de Gener)

2011-01-12

Per celebrar l’aniversari dels meus 28 anys vam tornar a Sabadell per estar amb la família, com veieu a la foto, els germans junts a casa!

Jajaja, com ja sabeu és broma. Aquesta foto la vam fer a l’aniversari dels 27 anys, ja que aquest any no ho podíem celebrar junts. Ara en serio, us expliquem una mica com ha anat el dia de l’aniversari;

Simplement pel fet d’estar a on estem, aquest aniversari prometia ser molt diferent a la resta. El que no ens pensàvem és que ens esperaven algunes sorpreses per fer-lo encara més diferent i imprevisible!

-Per una banda, ha sigut l’aniversari més llarg de la meva vida, i no per les llargues esperes que em hagut de fer als aeroports, sinó perquè realment el dia 27 de gener ha durat per nosaltres unes 30 hores, mai s’acabava! L'aventura va comenzar a les 3 del mati del dia 25 a Tahiti esperant el bus per anar a l'aeroport.

- La primera sorpresa ja la vam tenir a l’aeroport de Auckland, on vam arribar destrossats pels 2 vols que portàvem (Tahiti – Rarotonga – Auckland).
Al arribar vam veure que el següent vol de Auckland a Brisbane, ja estava previst endarrerir-se dos hores! Fet que feia que no poguéssim agafar el següent vol de Brisbane a Bali!
Vam anar a parlar amb la companyia Pacific Blue, i ens van canviar els vols; Auck. – Sydney – Bali.

- La segona sorpresa, va ser, que quan va manar a fer el Check-in… la companyia no ens deixava embarcar sense tenir el bitllet d’avió de sortida de Bali! Ja que tindríem problemes al entrar a Indo.
Així que…sort que hi havia Internet gratis al aeroport i com uns boixos mirant què podíem comprar per sortir de Bali. Quan ho teníem…la web de la companyia no funcionava i no podíem fer la reserva… a buscar-ho per una altre via…
Finalment vam poder comprar els bitllets i vam tornar per fer el check-in just a temps, després de nosaltres ja van tancar. I conseqüentment…vam haver de fer una marató per arribar a l’avió! Last call!

- Tercera sorpresa… i la més significativa. Quan per fi començàvem a sortir d’Austràlia, després de 5 hores sobrevolant els seus infinits terrenys, i ja començàvem a veure aigua sota nostre, fet que ens indicava que ja estàvem arribant a Bali. Veiem que en la pantalla GPS del seient de davant l’avió es dirigeix cap al nord d’Austràlia altre cop… cap a Darwin.

Després d’una llarga estona d’incertesa fan el comunicat, que nosaltres quasi no vam entendre, les dues paraules que vam entendre van ser; Volcano eruption i Landing Darwin…
Pel poc que ens van comentar la tripulació, a Indonèsia (encara no sabíem exactament a quina illa) ha erupcionat un volcà i l’espai aeri de tota Indonèsia s’ha tancat…

Extret d'un diari d'avui dia 28 a Darwin.
I així va ser!30 minuts més d’avió i aterrem a Darwin, aeroport i ciutat que ens quedava per visitar d’Austràlia, capital del Territori del Nord conegut pel nostre amic el ‘Cocodrilo Dandy’.
Altre cop…maletes amunt, passaports avall, declaracions amunt i cues avall… Al sortir de l’aeroport tots els passatgers de 2 avions vam fer una cua interminable per tal de que Pacific Blue ens trasllades i ens allotgés en un hotel.

Podeu veure a l'Oscar i les taules de surf?
En mig d’una tempesta tropical ens van portar al hotel Mantra Esplanade, que ha resultat estar més que bé! A l’habitació tenim cuina, rentadora, assecadora (gratis eh!), nevera, tele, i el millor llit que hem dormit en quasi 5 mesos! A més ens han pagat el sopar i l’esmorzar.

- Quarta sorpresa; Quan estàvem acabant el sopar, un cambrer es va acostar i va portar el pastisset d’aniversari de la Cristina! Així que family, no us preocupeu que també he tingut pastís i l’Òscar ha cantat l’aniversari feliç!

Ara estem a Darwin City (són les 9 del matí) i tenim fins a les 14-30h per explorar la ciutat, tot i que es fa complicat perquè el sol abrasa, es nota el clima Tropical!

Aquest collart es el regal d'aniversari de l'Oscar, procedent de Rarotonga, natural com la vida mateixa!
Està previst (i recalquem ‘previst’) que a les 14.30h ens portin al aeroport i agafar definitivament el vol a Bali als voltants de les 20h del vespre (creiem… i esperem…).